UA-36062800-1

31 Ocak 2013 Perşembe

David Beckham PSG'de


          Los Angeles Galaxy'den ayrıldıktan sonra, herhangi bir takımla anlaşmayan ve bu hafta içi Arsenal ile antrenmanlara çıkan İngiliz futbolcu David Beckham, Fransa Ligi ekiplerinden Paris Saint-Germain'e transfer oldu.
          Beckham'ın top class olmaya çalışan bir kulüple anlaşması, açıkçası beklediğim birşey değildi  Kuvvetle muhtemelen kulübün Arap sahipleri , gençliğinde Beckham'a hayranlardı.  Şimdi de Beckham üzerinden daha fazla konuşulan bir kulüp de olmuş olacaklar.. Ben Beckham'ın Psg'de düzenli 11 oyuncusu olabileceğine katiyen inanmıyorum.
           BBC'nin haberine göre David Beckham, PSG'ye transferini açıklamak ve basın toplantısına katılmak için Paris'e gitti. Konuyla ilgili Fransız ekibinin akşam saat 17.00 sularında bir basın açıklaması yapması beklenirken yıldız futbolcu, facebooktan, Paris'e gittiği uçaktan bir fotoğraf paylaştı.

           Manchester United, Real Madrid, LA Galaxy ve Milan'da güzel yıllar geçiren 37 yaşındaki futbolcu, 115 kez de İngiltere Milli Takımı'nın formasını giydi.
              Victoria'yı ve zibidi çocuklarını Paris sokaklarından izleyeceğiz hepsi bu!

   İlerleyen saatlerde Beckham basının önüne çıkarak , sözlerimi doğrulamış!
Beckham, “Çok şanslı olduğumun farkındayım. 37 yaşımda bugüne kadar aldığımdan daha fazla teklif aldım. Paris’i seçme nedenim kulübün ne yapmak istediğini anlamam oldu” diye konuştu.

Formunu kaybetmediğini söyleyen yıdız kanat, “Halen fitim. 21 yaşında olduğu gibi koşabiliyorum. Hızımdan bir şey kaybetmedim. Zaten hiçbir zaman da hızlı bir oyunu olmamıştım” ifadelerini kullandı.

Premier Lig’e dönme ihtimali sorulan Beckham, “İngiltere’den pek çok teklif vardı. Ama daha öne söylediğim gibi Manchester United’da geçirdiğim zamandan sonra başka bir takımla Premier Lig’de mücadele etmek istemedim” dedi.


''Takımda en yaşlı oyuncu olmam sorun değil, takımda gençlere yardımcı olabilirsem mutlu olurum.'' diyen Beckham, her maça ilk 11'de başlama beklentisi olmadığını da söylemiş, Kendini bilmesi güzel şey..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder