UA-36062800-1

14 Ocak 2013 Pazartesi

Kandırmayın Fenerbahçelileri!


         Eski bir gazete küpürü..

        Hayal meyal hatırlıyorum. O zamanlar Fenerbahçe'nin başkanı Metin Aşık, gazeteler ise o günlerde 30'lu yaşlarına gelmiş, önemli iki Alman futbolcunun, Fenerbahçe'ye geleceğini iddia ediyorlar. Birisi sonradan Beşiktaş'a teknik direktör olarak gelmiş olan Bernd Schuster, diğeri Bayern Münih'in sol açığı Karl Heinz Rummenigge! 

       Çocuksun bilmiyorsun gazetelerin salt tiraj için haber yaptıklarını heyecanlanıyorsun! O yıllarda haber bu günlerdeki gibi anlık olarak elde edilmiyor, bu haberi yaptın mesela bir hafta diğer gazeteler de takılıyor peşine! Küçük bir çocuk olan ben de inanıyorum.   Defansta ve defansif orta sahada oynayabiliyor, o bölgelerde oynayan futbolcularda ender görülen müthiş bir top tekniği var,şutları mermi gibi gidiyor! Rummenigge desen tam bir rüzgarın oğlu! Soruyorum babama olabilir mi diyorum. '' Gelir mi baba Schuster Fenere? ''  Babam gülümsüyor, ''Ne bileyim oğlum yazıyorlar bakarsın gelir, inanılmaz olur'' diyor. Diyorum ki baba ''Gelirse kaç numarayı giyer sence? ''  '' Ne fark eder gelsin de kaç giyerse giysin'' diyor. Heyecanım onu çok fazla eğlendiriyor bu açıkça ortada! Baba diyorum '' 5 numarayı giymeli, o forma yakışır ona!''

       Odama gidiyorum daha eski bir gazetedeki, Müjdat Yetkiner fotoğrafına, Schuster'in kafasını kesip uhuyla yapıştırıyorum. Beyaz bir kağıdın üzerine, oluşturduğum Fenerbahçeli Schuster fotoğrafı aktarıyorum, yatağımın karşısındaki duvara yapıştırıyorum. O yıllarda photoshop yoksa da çocuk hayal gücü diye birşey var! Fotoğrafı babam dalga geçmesin diye hiç göstermiyorum..

      Aradan bir süre geçiyor, ''Fenerbahçe Schuster'den yaşı ilerlemiş olduğu için vazgeçti'' diye yeni bir haber yapılıyor. Büyük bir hayal kırıklığı beni sarıyor,oluşturduğum fotoğrafı yine gizlice atıyorum. Schuster uzun yıllar daha harika top oynuyor, ben hep bunları hatırlıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder