UA-36062800-1

12 Ocak 2013 Cumartesi

Nuri Şahin Evine Dönmüş


       
           1-2 gün olan biteni takip edemedim bomba patlamış. Nuri Şahin 1.5 yıl sonra kendisini Nuri Şahin yapan kulübüne dönmüş. .Açıkçası o kadar çok ciddi sakatlık yaşadı, o denli tercih hataları da yaptı ki; ben gidiş yönünün sene sonunda Fenerbahçe olabileceğini bile ummaya başlamıştım.Sezonu Liverpool'da tamamlar, sezon sonu da transferi için Dortmund, Fenerbahçe ve ortalama Alman takımları kapışırlar diye düşünüyordum. Malum Real Madrid'de de Liverpool'da da oynama şansı bulamadı.



         Nuri Şahin'in Borussia Dortmund ile kiralık sözleşmesi 1.5 yıllıkmış, bu süre sonunda da 10 milyon Euroya satın alma opsiyonu da ,Borussia Dortmund'da olacakmış.

        Kulüp CEO'su Hans-Joachim Watzke, müjdeli haberi, "Nuri geri döndü. Çok mutluyuz. Ona kapılarımız her zaman açıktı." sözleriyle verdi.

       Nuri Şahin de ''Yeniden evimde olduğum için mutluluk duyuyorum'' demiş.Hakkında en iyisi bu olurdu, kendisini var eden kulüpte, çok sevildiği taraftarın önünde, onu iyi tanıyan bir antrenör için oynayacak! Güçlenirse, kendine güvenini kazanmasına da ciddi şekilde katkı vereceğini düşündüğüm Jurgen Kloop ile toparlanacaktır. Hala büyük bir yeteneği, zekası ve harika bir sol ayağı var. Gönül Mesut Özil gibi olsun isterdi elbette, ama Nuri'yi tanıyanlar içe kapalı ve tutuk olarak anlatıyorlar. Bu tip insanlar da en rahat doğup büyüdüğü yerlerde oynarlar sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder