UA-36062800-1

18 Haziran 2013 Salı

Bir Acaip Adam:Ünal Aysal


               Geçtiğimiz günlerde erken seçim kararı alarak, yönetim kurulu listesini güncelleme kararı alan, Ünal Aysal'ın röportajını izledim az önce.

              'Kurumsallık konusunda; eski yönetimdeki bazı arkadaşlarla uyumsuzluk yaşıyorduk. Günün gereksinimlerine dönük olarak kendimizi yenilemek ve değiştirmek zorundayız' diyen Aysal'ın sözlerini desteklemek için verdiği örnek ise beni benden aldı.

             Tahmin ediyorum ki; cebinizdeki akıllı telefonlar bile geçen senenin modeli değildir, Kendimizi çağın gereklerine hazırladığımız gibi cep telefonlarımız bile güncelliyoruz dedi adam ciddi ciddi!

              Konuşmasının kalanında yabancı sınırlamasının Türk kulüplerinin Avrupa'da başarılı olmasının önünde bir engel olduğunu söyledi. Buna ben de yüzde yüz katılıyorum. Yabancı sınırlaması kaliteli Türk oyuncu çıkmasına imkan vermek bir yana, yeterince iyi olmayan Türk oyuncuların kendilerini geliştirme ihtiyacı duymamasına neden oluyor bence. Gereksiz yere ederinin çok üzerine çıkan fiyatlar da cabası! 

              Aysal yabancı sınırlaması düzenlemesinden vazgeçilmemesi durumunda, Federasyonu değiştireceklerini açıkça söylerken, net bir şekilde meydan okudu. İşte mevzu da tam burada başlıyor. Hükümetin de desteğiyle yönetimi alan Demirören Federasyonu, geçen gün yaptıkları toplantıda, Trabzonspor'un mafya özentisi başkanı Hacıosmanoğlu'nun da hedefi olmuştu. Alttan alttan Haluk Ulusoy ismi de ısıtılmaya başlandı. Dahası Hacıosmanoğlu Akp'nin demokratik Gezi Parkı eylemlerini karalamak için düzenlediği Kazlıçeşme mitinglerinde boy gösterdi. Trabzonspor'un Trabzonlu Haluk Ulusoy'u destekleyeceği açık. Galatasaray'ın da Galatasaraylı olduğu herkesçe bilinen Ulusoy dönemindeki kayırılma durumu da zihinlerdeki tazeliğini korumakta. Açıkçası futbol ortamımız nurtopu gibi yeni kaoslara gebe görünüyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder